loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 545 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

خواص درمانی میوه ها, مصرف کدامیک از مواد غذایی به جوان ماندن ما کمک می کنند, میوه ای که باعث جوانی می شود کشف شد, میوه ای که باعث جوانی میشود, کشف میوه جدید که باعث جوانی می شود

http://blogging.la/archives/avocado.jpg

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 564 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دبیر انجمن متخصصین پوست ایران:
اکستنشن مو موجب طاسی دائم می شود

دبیر انجمن متخصصین پوست ایران تاکید کرد:« اکستنشن مو، موجب ترکشن آلوپسیا می شود که در صورت عدم درمان به موقع منجر به طاسی دائم می شود.»
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 617 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تاتو همان خال کوبی است که درقدیم انجام می شد، با این تفاوت که در زمان های قدیم از تصاویر شیر و اژدها برای اثبات پهلوانی استفاده می شد و امروزه صرفاً جهت آرایشو زیبایی، خط باریکی روی پلک چشم ، داخل ابرو یا دور لب تاتو می شود .
برای تاتو کردن از سوزن های مخصوص استفاده می شود و این کار غیر از درد فراوان ، خونریزی زیادی هم به همراه دارد . پس از خال کوبی نیز رعایت نکردن بهداشت فردی ، می تواند شخص را در معرض ابتلا به بیماری های خطرناکی چون ایدز و هپاتیت قرار دهد.

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 472 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

http://www.iran-meshop.net/product/image_upload/1308082951-ice-cream-.jpg

 

سلامت نیوز :دکتر مسعود کیمیاگر، متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: مصرف بستنی و اعتیاد به آن به آن معنی که مواد مخدر یک حالت فیزیکی و فیزیولوژیکی برای بدن ایجاد کند را به همراه ندارد.


 
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 526 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
کمبود ویتامین B عمر را کوتاه می‌کند و بر عکس اگر ویتامین B بدنتان کافی باشد عمر طولانی‌تری خواهید داشت.
www.mihanface.com|ویتامین b

 

محققان برای دست یافتن به این نتیجه روی ۱۷۴۷ فرد با میانگین سنی ۶۵ سال بررسی‌هایی انجام دادند.

 

برای این کار آن‌ها پرسشنامه‌هایی در اختیار داوطلب‌ها قرار دادند و نوع تغذیه و میزان دریافت ویتامین B را در این افراد بررسی کردند

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 615 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

چرا که قطعا بسیاری افراد با این قضیه درگیر بوده و راه های بسیاری برای مقابله با آن را امتحان کرده اند. این شوره ها نه تنها شرم آور بلکه گاهی موجب خارش و سوزش نیز می شوند.

درمان اصلی شوره سر با استفاده از داروهای سنتی

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 606 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)

www.goshvare.com | عامل های مهم بر نیروی جنسی

تحقیقات نشان داده است که۲۰درصد جمعیت جهان دچار اختلالات جنسی است. بسیاری از مسائل جنسی مانند فقدان میل جنسی،ناتوانی جنسی،ارضای زودرس ،خستگی جنسی،ناباروری و دیگر مسائل ریشه در عدم تعادل مواد شیمیایی و هورمونها در بدن دارد . سروتونین یک ماده شیمیایی است که توسط مغزتولید می شودو نقش مهمی در اعمال جنسی ایفا می کند.استرس از جمله عواملی است که باعث کاهش سروتونین می شود که خود منتج به انزال زودرس و کاهش مقدار اسپرم در مردان می شود.مواد غذایی که دارای اسید آمینه تریپتوفان و برخی کربوهیدراتها می باشند در کاهش استرس و افزایش سروتونین موثرند مانند ماهی،گوشت گوساله کم چرب و نان.

 

برخی از عواملی که بر تمایلات جنسی اثر می گذارند عبارتند از:

درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟