loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 641 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

انجام بازی فوتبال کاری است که تقریبا همه ی ما انجام داده ایم اما مربیگیری یک تیم فوتبال تجربه ای است که افراد کم آن را دارند . اگر می خواهید چنین کاری را نیز تجربه کنید کافیست بازی Football Manager Handheld را بر روی اندروید خود نصب کرده و انجام دهید . در این بازی شما می توانید یک یک کلاب از میان ۱۲ لیگ کشورهای معروف جهان را انتخاب کنید و کنترل کاملی را که یک مربی دارد نظیر ترانسفر کردن بازیکنان ، تمرینها ،‌ تاکتیک ها و همچنین مدیریت تیم در روزهای مسابقه کارهایی است که در این بازی باید انجام دهید .

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 532 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Arma II: Firing Range THD یک شبیه ساز تیراندازی برای اندروید می باشد . اگر شما نیز به تیراندازی با تفنگ علاقه مندید حتما این بازی را دانلود کنید . استفاده از بافت های با رزولوشن بسیار بالای که در ساخت بازی های کامپیوتری از آن استفاده می شود باعث تجربه ای خارق العاده بر روی دستگاه های اندرویدی شده است .

یک سلاح را از میان گونه های موجود انتخاب کرده و در یک محیط اینتراکتیو سه بعدی به مشاهده آن و آموزش در رابطه ویژگی هایش بپردازید . سپس به میدان تیر رفته و از تیر اندازی خود لذت ببرید !

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 626 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱

دو حالت در بازی کریکیت WPL Cricket وجود دارد ، یکی بازی سریع و دیگری تورنومنت .

بازی سریع به شما این امکان را میدهد تا تیم خود را انتخاب کرده و مسابقه را انجام دهید اما تورنومنت ۴۵ مسابقه لیگ ، یک چهارم نهایی و فینال داشته که می بایست برای اول شدن برای کسب بهترین امتیاز ها تلاش کنید . در این حالت باید یک تیم از لیست ۱۰ تیمی که از ۲۵ شهر مشهور دنیار در اختیار شما قرار داده می شود را انتخاب کرده و مسابقات خود را شروع کنید . شما می توانید دوستان خود را به تیم تان اضافه کنید . برای انجام این کار کافیست نام بازیکنان را که به صورت پیش فرض انتخاب شده است به هر اسمی که می خواهید تغییر دهید .

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 538 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

پیش نیاز :‌اندروید ۱٫۶ و بالاتر

پرندگان خشمگین این بار در فضا ، جایی که جاذبه صفر درصد است آمده اند تا تخم های خود را از خوک ها پس بگیرند . همانگونه که نسخه های ابتدایی Angry Birds با نوآوری و گیم پلی بسیار زیبای خود توانستند طرافداران بسیاری پیدا کنند اکنون نسخه فضایی یعنی Angry Birds Space نیز با یک گیم پلی متفاوت و خارق العاده آماده است شما را به خود مشغول سازد .

 

ویژگی ها :
- ۶۰ مرحله در مجاورت ستارگان
- جاذبه صفر
- پرندگان جدید
- بک گراند های زیبا

ویژگی های جدید مربوط به نسخه ۱٫۱٫۰ :
- ماه نو آمده است و خوک ها به جای ثابت ماندن در حال حرکت می باشند .
- خطاهایی که در برخی از مدل ها وجود داشت برطرف شده است .

 

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 572 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

زامبی ها را با سلاح های ارتقا یافته خودتان بکشید . iGun Zombie تنها یک بازی ساده که تنها با تفنگ شلیک می کند نیست !
این یک بازی کاملا متفاوت با شبیه سازی ها بسیار زیباست که که با بیش از ۱۵۰ مرحله مختلف و تفنگ های گوناگون به شما نشان خواهد داد که یک بازی واقعی چگونه است !

ویژگی ها :

- گرافیک های بسیار زیبا با کیفیت HD
- در اختیار داشتن بیش از ۱۵۰ مرحله مختلف با ۲۰ تفنگ متفاوت
- امکان سفارشی کردن و آپگرید کردن تفنگ ها
- و…

 

 

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 562 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Gloomy Dungeons 3D یک بازی ۳ بعدی برای اندروید است که حس نوستالژیک شما را بر خواهد انگیخت . این بازی که به صورت اول شخص می باشد در دوره ای طولانی مدت در گروه پرطرفدارترین بازی های رایانه ای دهد ۹۰ میلادی قرار داشته است . اگر می خواهید به گذشته باز گشته Gloomy Dungeons 3D را اینبار در اندروید خود تجربه کنید ، کافیست این بازی را از اندرویدها دانلود نمایید .

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 658 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر به فوتبال دستی علاقه مندید حتی از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد که نسخه اندرویدی این بازی هیجان انگیز ساخته شده است !
این بازی که Table Football XL نام دارد به تازگی منتشر شده است و می تواند هیجانی برابر با یک فوتبال دستی واقعی را برای شما داشته باشد . این پایان کار نیست ، گرافیک های بسیار زیبای استفاده شده در طراحی بازی و همچنین بهره گیری از افکت های مختلفی نظیر آب و هوا بر زیبایی های این بازی افزوده است .

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 636 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

https://lh5.ggpht.com/htQCD40Rf-a2vBvbVLJQblfVE36Kyi6glKoWLoTnA6OV_6gK-KTk5VN7k7jySJDV6pA

یک مرد، یک اسلحه، تنها در یک شهر متروک، هزاران دشمن، همه و همه فقط در بازی زیبای SkullForce. هم اکنون یکی از زیباترین بازی های سوم شخص شلیک کننده خود را تجربه کنید. نکته مثبت بازی، مهمات نامحدود بازیکن است که لذت رگبار کردن دشمنان را به کاربر میدهد. فشنگ های خود را به خوبی جاسازی کنید. دشمنان در راه هستند.

درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟