loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 608 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یکی از قویترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای پخش کننده ی فایلهای صوتی برای موبایل میباشد. این موزیک پلیر برای گوشیهای نوکیا سری 60 ورژن 5 و 3 ساخته شده است و از قابلیتهای آن میتوان به : پوسته های زیبا و متفاوت ، اکولایزر حرفه ای و امکان ویرایش آن و ظاهری جذاب و کاربر پسند اشاره نمود.

 

www.Clickkon.com

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 473 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب شگفت انگیز EBooKMagic نسخه اردیبهشت 91

 

در این بخش از شادی فان برای شما علاقه مندان به کتاب های الکترونیکی موبایل،نسخه ای جدید از کتاب جالب و پرمحتوای ایبوک مگیک (شگفت انگیز)  EBooKMagic  که در اردیبهشت ۱۳۹۱ منتشر شده است را با فرمت های جاوا – آندروید – ePub   برای دانلود گذاشته ایم.

برای دیدن بخشی از این کتاب و دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 567 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

سازنده کمیک بودن بسیار ساده است ! تمامی چیزی که نیاز دارید گرفتن عکس با دوربین اندرویدی خود و اضافه کردن تصاویر کمیک با استفاده از نرم افزار Comics Mask Pro می باشد . تعداد بسیار زیادی تصاویر کمیک برای افزوده شدن به تصاویر شما به صورت رایگان در این برنامه قرار دارد . بدین ترتیب و به سادگی خواهید توانست تصاویر هنری بسیار بامزه ای بسازید .

همین الان ساخت کمیک های خود را آغاز کنید !

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 521 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Zquence Studio نرم افزاری است قدرتمند و حرفه ای برای ساخت ملودی توسط اندروید که با امکانات خارق العاده خود حس کار کردن با کامپیوتر را در اسمارت فون یا تلبت اندرویدی تان به شما خواهد داد . این برنامه با داشته یک ست بزرگ از توانایی ها می تواند بسیاری از کارهایی که در نرم افزارهای مشهوری نظیر FL Studio و یا Cubase قابل انجام هستند را به سادگی برای شما انجام دهد . افکت های مختلفی نظیر اکولایزر ۳ بانده ، جداکننده استریو ، دیلی در کنار قابلیت هایی مانند ضبط صدا از طریق گوشی در فرمت Wave و کانال میکسر با ۴ افکت برای ۱۶ کانال از جمله ویژگی های این برنامه می باشند .

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 594 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر از دیدن یک مستطیل ساده که میزان انرژی باقی مانده در باطری گوشی تان را نمایش می دهد خسته شده اید اکنون وقت آن رسیده است که کمی نوآوری را تجربه کنید . Gauge Battery Widget Pro نام ابزارکی است که با افزوده شدن بر روی هوم اسکرین شما می تواند با زیبایی هر چه تمام تر انرژی ذخیره شده در باطری را به اطلاع شما برساند . این ویجت در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ با گرافیک های بسیار زیبا اطلاعات مورد نیاز شما را به نمایش خواهد گذاشت .

درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟