loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 25365 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود اهنگ زیبا و خاطره انگیز سیمین بری از جمشید شیبانی+متن

چهارشنبه 27 اردیبهشت 91

هرروز یک موزیک خاطر انگیز از FIRST-FUN.ORG


http://myup.ir/images/80429758146772792877.png

دانلود
دانلود




خواننده: جمشید شیبانی

شعر: ابراهیم صفایی

آهنگساز: جمشید شیبانی

آلبوم: -

سال اولین اجرا: دهه ی 1340 ( احتمالاً 1343 )

زمان: 4 دقیقه و 53 ثانیه

فرمت: (64 kbps,24000 Hz, Stereo), mp3

حجم: 2.6  MB

* این ترانه توسط ویگن دردریان، احمد آزاد، عباس مهرپویا، فائزه و امل ساین نیز خوانده شده است.

( در خصوص شرح زندگی جمشید شیبانی و ابراهیم صفایی به بخش دایرة المعارف نام آوران معاصر ایران در همین وب سایت مراجعه فرمایید. )

 

متن:

سیمین بری، گل پیکری، آری

از ماه و گل زیباتری، آری

همچون پری افسونگری، آری

دیوانه ی رویت منم

چه خواهی دگر از من

سرگشته ی  کویت منم

نداری خبر از من

---

هرشب که مه در آسمان

گردد عیان دامن کشان

گویم به او راز نهان

که با من چه ها کردی

به جانم جفا کردی

---

هم جان و هم جانانه ای اما

در دلبری افسانه ای اما

 اما ز من بیگانه ای اما

آزرده ام خواهی چرا

 تو ای نو گل زیبا

افسرده ام خواهی چرا

تو ای آفت دل ها

---

عاشق کشی، شوخی، فسونکاری

شیرین لبی اما دل آزاری

با ما سر جور و جفا داری

می سوزم از هجران تو

نترسی ز حال من

در خرمن و دامان تو

چه باشد گناه من

---

دارم ز تو نامهربان

شوقی به دل، شوری به جان

می سوزم از سوز نهان

زجانم چه می خواهی

نگاهی به من گاهی

یارب برس امشب به فریادم

بستان ازآن نامهربان دادم

بیداد او برکنده بنیادم

گو ماه من از آسمان

دمی چهره بنماید

تا شاهد امید من

ز رخ پرده بگشاید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟