loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 574 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود بازی فوتبال آندروید PES 2012 Android v1.0.4

http://dl.yekmobile.com/1/2/pes2012.jpg

نسخه جدید PES 2012 برای سیستم عامل اندروید ارائه شده که یکی از بهترین نسخه های بازی فوتبال برای گوشی های هوشمند می باشد. به همراه دو روش جدید بازی و یکپارچگی کامل با شبکه های اجتماعی در این بازی تجربه ای جدید در بازی های فوتبال گوشی های موبایل را خواهید داشت.
توسط روش بازی Super Challenge می توانید تیم رویایی خود را با خریداری بهترین بازیکن ها بسازید. آیا کریستیانو رونالدو را در تیم خود می خواهید؟ در این بازی می توانید از او در تیم خود استفاده کنید. وقتی رقیب خود را بشناسید طعم پیروزی بسیار شیرین تر خواهد بود. با دانلود تیم دوستتان به صورت آنلاین می توانید با تیم او در گوشی خودتان مسابقه دهید و نتایج را در فیس بوک به نمایش بگذارید.
بهترین گیم پلی فوتبال در گوشی های هوشمند را در این بازی تجربه خواهید کرد. هوش مصنوعی تمام بازیکنان و حرکات دروازه بان در این بازی بسیار بهینه شده اند و شما به سرعت متوجه خواهید شد که بازیکنان گران قیمت ارزش سرمایه گذاری را داشته اند. انیمیشن های روان بازی به گیم پلی آن ویژگی های خاصی می بخشد.

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 536 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود بازی سرگرم کننده چرخ دنده Gears of Fur v1.2 برای آندروید

 

دانلود بازی سرگرم کننده چرخ دنده Gears of Fur v1.2 برای آندروید

Gears of Fur نام بازی بسیار جالب چرخ دنده می باشد که شباهت زیادی به بازی معروف Super Mario دارد و در آن شما باید به موش کمک کنید که به دنبال پنیر برود و آنها را پیدا کند و با دشمنانی که بر سر راه او ظاهر میشوند بجنگد و از بین ببرد این بازی بر روی سیستم عامل آندروید نسخه ۲٫۲ به بالا قابل نصب و اجرا می باشد.

درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟