loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 301 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

داریوش ارجمند : از نه گفتم به اخراجی ها افتخار میکنم

http://www.iranvij.ir/wp-content/uploads/2012/10/166.jpg

 

“اگر من هم ۱۲ میلیارد در جیبم بود به انتقادی گوش نمی‌کردم. ده‌نمکی مجوز این کار را داشت و می‌توانست انجام دهد که در ابتدا خیلی چیزها را به سخره بگیرند و در آخر با یک جمله روی آن ماله بکشد

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 540 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

نیوشا ضیغمی پس از سالها دوری از تلویزیون در مجموعه «راستش را بگو» به کارگردانی محمدرضا آهنج ایفای نقش میکند. این بازیگر نخستین بار سال ۱۳۸۲ در مجموعه «در چشم باد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ایفای نقش کرد. نیوشا ضیغمی پس از ۹ سال به تلویزیون بازگشت و در سریال «راستش را بگو» به کارگردانی محمدرضا آهنج که برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده میشود، ایفای نقش کرده است.

1339703354 12 بازگشت نیوشا ضیغمی به تلویزیون پس از ۹ سال + تصاویر جدید
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 678 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 657 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

زیباترین مانکن زن جهان در سال 2012 + عکس

جذاب ترین مانکن زن جهان در سال ۲۰۱۲

بار رافائلی در صدر ۱۰۰ مانکن زیبا و جذاب در سال ۲۰۱۲ قرار گرفت. این مانکن مشهور بین المللی که ۲۶ سال سن دارد طبق نظر سنجی مجله ماکسیم عنوان جذاب ترین زن را به خود اختصاص داد …

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 591 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

 این بازیگر خارج نشین که پس از خروج از ایران اقدام به بازی در فیلم های هالیوودی و انتشار تصاویر برهنه خود در رسانه های غربی کرده است

 

در تازه ترین اقدام خود عکسی را بر روی جلد یکی از مجلات فرانسه منتشر کرده که در آن لباسی به تن دارد که در دهه ۹۰ یکی از خوانندگان فراماسونری و آمریکایی با آن لباس شهرت داشته است.

zsno9pasud3ebmpmk1w1 عکس غیر اخلاقی گلشیفته فراهانی بر روی مجله فرانسوی

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 746 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ملکه زیبایی که در نوجوانی بازنشسته شد! +عکس -www.jazzaab.ir

 

ایدن وود دختری است که تنها تا سن 6 سالگی توانسته بیش از 300 عنوان زیبایی را در مسابقات مختلف زیبایی کسب کند

وی چندی پیش خداحافظی و کناره گیری خود را از تمامی مسابقات زیبایی اعلام کرد

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 531 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
مشکلات مانکن مشهور برزیلی و برند معروف+عکس
یک برند معروف تجاری اروپایی که لباس زیر زنانه تولید میکند بخاطر استفاده از یک مانکن برنزه در تصاویر تبلیغاتی اش عذرخواهی کرد.رند تجاری " اچ اند ام"اخیرا اقدام به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی از یک مدل فوق العاده برنزه کرده بود که این مسئله اعتراض کارشناسان و پزشکان را در پی داشت.

در اخطاریه ای که این کارشناسان صادر کرده بودند در مورد مضرات بیش از حد برنزه کردن پوست و احتمال ابتلا به سرطان پوست در کسانی که اقدام به برنزه کردن پوست از طریق دستگاه و یا استفاده از کرم برنزه کرده اند صحبت شده بود.


تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 570 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

http://www.khabaronline.ir/Images/News/Larg_Pic/25-2-1391/IMAGE634725934609657027.jpg


حامد بهداد تولد ۳۸ سالگی‌اش را در پشت صحنه فیلم سینمایی «نارنجی پوش» جشن گرفت.

داریوش مهرجویی سال گذشته فیلم سینمایی«نارنجی پوش» را برای حضور در سی امین جشنواره فیلم فجرآماده کرد و حامد بهداد بازیگر این فیلم سینمایی که اولین حضور خود در کنار این کارگردان پیشکسوت سینما را تجربه می‌کرد ,روز تولد‌ش را در کنار عوامل فیلم «نارنجی پوش» جشن گرفت.
حامد بهداد متولد ۲۶ آبان سال ۱۳۵۲ است که تا کنون بازی‌های درخشانی را در فیلم‌هایی چون «نتهای خیابان هشتم»، «حس پنهان»، «روز سوم»، «کافه ستاره»، «بوتیک» و… ایفا کرده است.
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 637 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

10تصویر از مراسم خاکسپاری غریب ایرج قادری در کرج

مراسم خاکسپاری مرحوم ایرج قادری کارگردان و فیلمساز صبح امروز یکشنبه در آرامگاه بهشت سکینه واقع در شهر کرج برگزار شد. ایرج قادری در بامداد روز ۱۷ اردیبهشت ۹۱ به علت سرطان ریه دار فانی را وداع گفت روحش شاد و یادش گرامی باد.

عکس های بیشتر در ادامه مطلب

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 663 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ایرج قادری کارگردان و بازیگر سینما در سکوت به خاک سپرده شد

متاسفانه با خبر شدیم که کارگردان و بازیگر توانمند سینما دار فانی را وداع گفت و در سکوت و بدون اصلاع رسانی ….

برای دیدن متن کامل خبر،همراه با جزییات به ادامه مطلب مراجعه کنید.



تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 480 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نیای جذاب و پرهیاهوی بازیگری آنقدر کشش دارد که حتی بساری از هنرمندان موسیقی هم با وجود شهرت خود در عرصه نوازندگی و خوانندگی در مقابل دوربین قرار می گیرند تا به ایفای نقش بپردازند که با برخی از آنها در اینجا آشنا شوید.

رضا صادقی هم از آن دسته بازیگرانی بود که در فیلم “بی خداحافظی”به کارگردانی احمد امینی حاضر شد و در واقع به ایفای نقش خودش پرداخت و در کنار بازیگرانی چون محمد رصا فروتن و افشین هاشمی و پیام دهکردی سرگذشت زندگی خود را روایت کرد و پس از اکران فیلم در جشنواره فیلم فجر بازی او مورد استقبال اهالی هنر قرار گرفت.

او درباره این فیلم و دنیای بازیگری می گوید:من بازیگر نیستم و انجام این امر برایم بسیار دشوار بود.حتی گریم ۱۰ سال گذشته ام را نیز دوست نداشتم اما وقتی می خواستند فیلم قابل قبول باشد ، پذیرفتم.

پنج خواننده ایرانی که بازیگر هم هستد (1)

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 520 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

جلوگیری از اکران فیلم گشت ارشاد

در حالی که بنا بود اکران «گشت ارشاد» به صورت محدود در تعدادی از سینماهای تهران ادامه داشته باشد دیشب تمامی کپی های این فیلم جمع آوری شد!

کپی های فیلم سینمایی «گشت ارشاد» شب گذشته در تهران جمع آوری شد. درحالیکه پیش بینی می شد حداقل تا اواسط هفته اکران این فیلم در تهران ادامه داشته باشد شب گذشته هر ۱۵ کپی فیلم در سینماهای نمایش دهنده آن در تهران جمع آوری شد.

از امروز فیلم «چگونه میلیاردر شدم» جایگزین «گشت ارشاد» شده است. البته دیشب فیلم عبدالعلی زاده در سینما آزادی نیز نمایش داشت تا اکرانش در این سینما یک روز زودتر از بقیه سالن ها آغاز شود.

درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟