loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 480 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نیای جذاب و پرهیاهوی بازیگری آنقدر کشش دارد که حتی بساری از هنرمندان موسیقی هم با وجود شهرت خود در عرصه نوازندگی و خوانندگی در مقابل دوربین قرار می گیرند تا به ایفای نقش بپردازند که با برخی از آنها در اینجا آشنا شوید.

رضا صادقی هم از آن دسته بازیگرانی بود که در فیلم “بی خداحافظی”به کارگردانی احمد امینی حاضر شد و در واقع به ایفای نقش خودش پرداخت و در کنار بازیگرانی چون محمد رصا فروتن و افشین هاشمی و پیام دهکردی سرگذشت زندگی خود را روایت کرد و پس از اکران فیلم در جشنواره فیلم فجر بازی او مورد استقبال اهالی هنر قرار گرفت.

او درباره این فیلم و دنیای بازیگری می گوید:من بازیگر نیستم و انجام این امر برایم بسیار دشوار بود.حتی گریم ۱۰ سال گذشته ام را نیز دوست نداشتم اما وقتی می خواستند فیلم قابل قبول باشد ، پذیرفتم.

پنج خواننده ایرانی که بازیگر هم هستد (1)

 

دنیای جذاب و پرهیاهوی بازیگری آنقدر کشش دارد که حتی بساری از هنرمندان موسیقی هم با وجود شهرت خود در عرصه نوازندگی و خوانندگی در مقابل دوربین قرار می گیرند تا به ایفای نقش بپردازند که با برخی از آنها در اینجا آشنا شوید.

رضا صادقی هم از آن دسته بازیگرانی بود که در فیلم “بی خداحافظی”به کارگردانی احمد امینی حاضر شد و در واقع به ایفای نقش خودش پرداخت و در کنار بازیگرانی چون محمد رصا فروتن و افشین هاشمی و پیام دهکردی سرگذشت زندگی خود را روایت کرد و پس از اکران فیلم در جشنواره فیلم فجر بازی او مورد استقبال اهالی هنر قرار گرفت.

او درباره این فیلم و دنیای بازیگری می گوید:من بازیگر نیستم و انجام این امر برایم بسیار دشوار بود.حتی گریم ۱۰ سال گذشته ام را نیز دوست نداشتم اما وقتی می خواستند فیلم قابل قبول باشد ، پذیرفتم.

پنج خواننده ایرانی که بازیگر هم هستد (1)

محمدرضا گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. به جز گیتار، در نواختن ارگ و پرکاشن هم مهارت دارد. در گروه آریان او همراه با پیام صالحی و علی پهلوان می‌خواند اما به‌واسطه چهره‌اش وارد دنیای سینما شد. اولین فیلمی که بازی کرد “سام و نرگس” ساخته ایرج قادری بود، بعد از آن پشت ‌سرهم پیشنهاد بازی در فیلم‌های مختلفی به او داده شد طوری‌که کاملا موسیقی را کنار گذاشت و به سمت بازیگری رفت.

پنج خواننده ایرانی که بازیگر هم هستد (2)

پیام صالحی خواننده و نوازنده گروه آریان است. خواننده‌ای که همچنان درکنار دوستانش در گروه آریان فعالیت می‌کند.در فیلم “یکی از ما دو نفر” به کارگردانی تهمینه میلانی هم بازی کرد. خودش در مورد بازیگری می‌گوید:‌ «فعالیت من در عرصه سینما صد درصد در فعالیت موسیقی من تاثیرگذار بوده است ولی با تمام این تاثیرگذاری نمی‌توانم بگویم که استقبال مردم و بازتاب کارهایم ربطی به بازی من در آن فیلم داشته است. حرفه خوانندگی باعث شد من با افراد زیادی در سینما آشنا شوم و وقتی که تصمیم گرفتم بازی کنم همان سابقه خوانندگی باعث بیشتر شناخته شدنم شد.

پنج خواننده ایرانی که بازیگر هم هستد (3)

فرزاد فرزین از اول اعتقاد زیادی به تصویر داشت او می‌دانست که وقتی صدایش همراه با تصویرش پخش شود مخاطبانش بیشتر می‌شوند و در کارش موفق‌تر خواهد بود. به همین دلیل به کلیپ‌هایش خیلی اهمیت می‌داد. بعد از این‌که اجازه پخش کلیپ از خواننده‌ها گرفته شد او تصمیم گرفت در کنسرت‌هایش از زیبایی‌های تصویری استفاده کند طوری‌که او یکی از یکه‌تازان استفاده از تصویر در کنسرت‌هایش است.

همیشه به بازیگری علاقه‌ داشتم و این موضوع به قبل از ورود حرفه‌ایم به حیطه خوانندگی برمی‌گردد. گاهی هم در آن زمینه کارهایی کردم، مثلا در سال ۷۷ برای جشنواره رشد فیلم کوتاهی ساختم. وقتی برای اولین‌بار به من پیشنهاد بازی در فیلم شد سعی کردم از این موقعیت استفاده کنم و در این زمینه توانایی خودم را محک بزنم. اما می‌توانم بازی در فیلم”صحنه ۱۱۳″ را اولین فعالیت جدی‌‌ام در این زمینه عنوان کنم .در این فیلم نقش من ربطی به خواننده بودنم ندارد و می‌توانم بگویم نقش سختی را دارم که برای ایفای آن تمرین زیادی کردم. در فیلم دیگری هم بازی کرده بودم به نام”کنسرت روی آب” اما در‌آن فیلم نقشم جدی نبود.

پنج خواننده ایرانی که بازیگر هم هستد (4)

رضا یزدانی تا به حال در ۴ – ۳ فیلم بازی کرده است ولی بیشتر نقش‌هایی که قبول کرده به نحوی مرتبط با خوانندگی‌اش بوده سبک و استیل خاص او باعث شده، نقش‌هایش هم خاص باشد. رضا یزدانی از تجربه‌هایش می‌گوید: «من همیشه سعی کرده‌ام و سعی می‌کنم تا در فیلم‌هایی بازی کنم که نقشم مرتبط با موسیقی و حرفه اصلی‌ام یعنی خوانندگی باشد و اگر بازی در فیلمی که موضوعی غیر از این داشته باشد به من پیشنهاد شود آن را قبول نمی‌کنم. راستش شانس داشتن تصویر، فرصت خوبی به خواننده‌ها می‌دهد که دیده شوند چون ما جز زمان اجرای کنسرت شانس دیگری برای دیده شدن نداریم. تصویر عنصر مهمی است که به خواننده کمک می‌کند بهتر خودش و کارش را به دیگران معرفی کند.یزدانی در فیلم”طهران تهران”، “حکم و “رئیس” جلوی دوربین رفته است….

پنج خواننده ایرانی که بازیگر هم هستد (5)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟