loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 567 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

سازنده کمیک بودن بسیار ساده است ! تمامی چیزی که نیاز دارید گرفتن عکس با دوربین اندرویدی خود و اضافه کردن تصاویر کمیک با استفاده از نرم افزار Comics Mask Pro می باشد . تعداد بسیار زیادی تصاویر کمیک برای افزوده شدن به تصاویر شما به صورت رایگان در این برنامه قرار دارد . بدین ترتیب و به سادگی خواهید توانست تصاویر هنری بسیار بامزه ای بسازید .

همین الان ساخت کمیک های خود را آغاز کنید !

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 521 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Zquence Studio نرم افزاری است قدرتمند و حرفه ای برای ساخت ملودی توسط اندروید که با امکانات خارق العاده خود حس کار کردن با کامپیوتر را در اسمارت فون یا تلبت اندرویدی تان به شما خواهد داد . این برنامه با داشته یک ست بزرگ از توانایی ها می تواند بسیاری از کارهایی که در نرم افزارهای مشهوری نظیر FL Studio و یا Cubase قابل انجام هستند را به سادگی برای شما انجام دهد . افکت های مختلفی نظیر اکولایزر ۳ بانده ، جداکننده استریو ، دیلی در کنار قابلیت هایی مانند ضبط صدا از طریق گوشی در فرمت Wave و کانال میکسر با ۴ افکت برای ۱۶ کانال از جمله ویژگی های این برنامه می باشند .

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 594 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر از دیدن یک مستطیل ساده که میزان انرژی باقی مانده در باطری گوشی تان را نمایش می دهد خسته شده اید اکنون وقت آن رسیده است که کمی نوآوری را تجربه کنید . Gauge Battery Widget Pro نام ابزارکی است که با افزوده شدن بر روی هوم اسکرین شما می تواند با زیبایی هر چه تمام تر انرژی ذخیره شده در باطری را به اطلاع شما برساند . این ویجت در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ با گرافیک های بسیار زیبا اطلاعات مورد نیاز شما را به نمایش خواهد گذاشت .

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 582 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Ultimate Fingerprint Lock PRO قدرتمند ترین نرم افزار شبیه ساز تشخیص اثر انگشت اندرویدی است که می تواند وسیله ی خوبی برای سرکار گذاشتن دوستان باشد ! این برنامه از متد های خاصی برای باز کردن صفحه استفاده می کنند ؛ متد های مخفی که فقط شما می دانید و به همین دلیل سایر افراد قادر به باز کردن آن نخواهند بود . از میان این روش ها می توان به انتخاب کردن بخشی خاص از صفحه نمایش برای بازگشایی گوشی و همچنین استفاده از سرویس تشخیص چهره برای گوشی های دارای دوربین دوم که عملا بازگشایی صفحه هنگامی رخ خواهد داد که گوشی یا تبلت در دست شما باشد !

 

 

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 1056 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

AndroXplorer File Manager یک فایل منیجر کامل با قابلیت هایی حرفه ای است . این نرم افزار مدیریت فایل که از یک محیط کاربری بسیار زیبا و کاربرپسند برخوردار است می تواند آرشیوهای فشرده مختلف را که حتی به صورت رمزگذاری شده اند بازگشایی نماید . AndroXplorer توانایی نمایش دو ستونه فولدرها و فایلها با قابلیت انتقال دادن فایلها از ستون چپ به راست از دیگر امکانات این برنامه است که فرایند انتقال فایل را به ساده ترین روش ممکن تبدیل داده است . این نرم افزار همچنین قابلیت مدیریت برنامه های نصب شده را نیز داراست و شما می توانید بدون نیاز به رفتن به محیط تنظیمات اندروید تمامی کارهای مربوط به حذف برنامه ها را از داخل این اپلیکیشن انجام دهید .

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 453 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (2)

Anti-Virus Pro محصولی از شرکت مطرح و قدرتمند AVG که حتما با محصولات امنیتی و محافظتی این شرکت آشنایی دارید . این برنامه برای محافظت همه جانیه گوشی و یا تبلت آندرویدی شما طراحی و ساخته شده است . قابلیت اسکن فایل ها و نرم افزار های نصب شده برروی گوشی ، قابلیت پیدا کردن گوشی گم شده و یا دزدیده شده با استفاده از نقشه GPS ، قفل کردن و ریست گوشی از راه دور با SMS و یا کنترل پنل موبایل ، تنظیم قفل صفحه نمایش ، اسکن اس ام اس های دریافتی و ... از امکانات و ویژگی های این نرم افزار امنیتی و قدرتمند می باشند

http://dl.4downloads.ir/sasy/download/123/Anti-Virus%20Pro%20v2.10.jpg

درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟