loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 573 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

 

شهراد ناظمی اگر چه با روزنامه تماشا مصاحبه کرده و گفته است ادبیات قلعه نویی به 30 سال پیش برمی‌گردد اما حالا با توجه به دلخوری سرمربی استقلال بی علاقه نیست که با این انتقال رابطه خود با قلعه نویی را بازسازی کند

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 656 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

بنشین سر جایت و حرف الکی نزن! برو به فکر خودت باش و چک الکی نکش و خالی بندی نکن!

مدیرعامل پرسپولیس گفت: اگر مسئولان و مدیر عامل ها این بحث میلیاردی را ادامه بدهند با آنها برخورد جدی می کنم چراکه حرف های مفت و الکی می زنند.
به گزارش آبیته ، محمد رویانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: من برای بستن قرارداد با بازیکنان از همه مدیر عامل های باشگاه های فوتبال ایران منظم تر و بهتر هستم متأسفانه بعضی از مدیر عامل های باشگاه ها حرف زدند و من گذاشته ام سر موقع جواب آنها را بدهم، پاسخ اتهامات این افراد را محکم خواهم داد.

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 656 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

آبیته – یکی از بازیکنانی که از بچگی عاشق پرسپولیس ( بخوانید بی ام و ایکس ۶ ) بوده امروز با عشق خود سر تمرین تیمش حاضر شد . سردار و بنگر می توانند تکذیب کنند اما بهتر است قضاوت را به مردم بسپاریم .

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 462 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پرویز مظلومی پس از نشست مطبوعاتی در جمع رسانه‌های تصویری گفت: زحمات زیادی برای موفقیت استقلال کشیدم اما مثل اینکه قسمت این بود که این نتایج اتفاق بیفتد.


تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 552 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال، این روزها به صورت جدی در پشت پرده این تیم در جریان است.

نزدیکان فرهاد مجیدی به نقل از او می گویند که اگر فتح الله زاده در استقلال بماند ، او مجددا به تیم سابقش باز می گردد .

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 510 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر علی فتح‌اله‌زاده پس از پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان طی گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال اظهار داشت: شکست دادن تیم بزرگ نفت آبادان در خانه کار خیلی مهمی بو‌د که استقلال به خوبی از پس آن برآمد.
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 547 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
پرسپولیس علی کریمی

این عجیب ترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس است، تیمی که یک ماه پیش به کسب سهمیه آسیایی امیدوار بود اما حالا اگر توقف شهرداری تبریز مقابل فجرسپاسی نبود ممکن بود در هفته آینده برای اولین بار به دسته پایین تر سقوط کند.

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 482 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

http://www.irinn.ir/image/image_gallery?uuid=cf3b8192-ff04-4d37-9855-b73dbabdddd6&groupId=10127&t=1335769827420

تیم ملی وزنه برداری کشورمان قهرمان آسیا شد. بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی، دو دلاور مرد دسته فوق سنگین وزنه برداری ایران، حماسه ای دیگر آفریدند و با کسب مدال های طلا و نقره دسته ۱۰۵+ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا، اسباب قهرمانی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در کره جنوبی را فراهم کردند.

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 397 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

انصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلال

 

مدير عامل پيشين باشگاه استقلال بازگشت دوباره خود به اين باشگاه به عنوان مدير عامل به جمع آبي پوشان را منتفي اعلام کرد و گفت: آنچه براي آقايان آرزو است براي من خاطره شده و خيالشان راحت باشد که من مدير عامل استقلال نمي‌شوم.

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 435 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در چارچوب هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ در حضور حدود ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد و با نتیجه ۴ بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

فلاویو لوپز در دقایق ۵۰ و ۶۳، فرزاد حاتمی در دقیقه ۵۷ و محمد ابراهیمی در دقیقه ۶۵ برای تراکتورسازی گلزنی کردند. تک گل پرسپولیس را هم رضا نورمحمدی در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند.

 

درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟