loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 548 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
پرسپولیس علی کریمی

این عجیب ترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس است، تیمی که یک ماه پیش به کسب سهمیه آسیایی امیدوار بود اما حالا اگر توقف شهرداری تبریز مقابل فجرسپاسی نبود ممکن بود در هفته آینده برای اولین بار به دسته پایین تر سقوط کند.

بازی امروز پرسپولیس مقابل راه آهن در شرایطی برگزار شد که هیچ کس از یک باخت چهارگله دیگر تعجب نکرد. راه آهنی ها که در ابتدا با درخشش بهادر عبدی به گل رسیدند بعد از خوردن گل تساوی ریتم خود را ادامه دادند و بعد از گل دقیقه ۴۵، در نیمه دوم دو بار دیگر دروازه پرسپولیس را گشودند. البته این شکست چهارگله با پاسخ نسبتا مناسبی از طرفدار پرسپولیس توام شد و این تیم با درخشش علی کریمی و ایمون زاید اختلاف را به حداقل رساند و حتی می توانست گل چهارم را بزند که این اتفاق رخ نداد.
با این شکست پرسپولیس در فضایی منفی هفته سی وسوم راتمام کرد. تماشاگران، بازیگران را بی غیرت خطاب می کردند و علی کریمی تشویق می شد.
در عین حال مصطفی دنیزلی با عصبانیت هر چه تمام تر سر بازیکنانش فریادمی کشید. شادی گل علی دایی بدجوری روی اعصاب بود. مربی ای که همیشه بعد از گلزنی شاگردانش تا جای امکان انرژی درونی را بیرون می ریزد.
اما بد نیست سری به هم جدول بزنید، پرسپولیس با این باخت چهارگله که سومین باخت چهارتایی متوالی قرمزهاست به رده پانزدهم جدول سقوط کرد و با عنایت به دو امتیاز بازگردانده شده از طرف کمیته استیناف و توقف شهرداری تبریز در لیگ باقی ماند.
این بدترین سرنوشت ممکن برای پرسپولیس است؛ تیمی که یک بازی حساس دیگر برای صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان پیش رو دارد و با این بازیکنان مشخص نیست که نتیجه دقیقا چه باشد. آیا شما می توانید روی موفقیت پرسپولیس در دو مسابقه بعدی شرط ببندید؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟