loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 4886 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

موزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق   از علی اکبر گلپایگانی + متن


  شنبه 16 اردیبهشت 91
هرروز یک موزیک خاطر انگیز از FIRST-FUN.ORG

 


http://www.negahak.com/upload/1-1akbar-golpayegani.jpg


دانلود
دانلود


خواننده: علی اکبر گلپایگانی ( گلپا )

شعر: جهانبخش پازوکی

آهنگساز: جهانبخش پازوکی

آلبوم: چرا عاشق نباشم

سال اولین اجرا: دهه ی 1350

زمان: 5 دقیقه و 8 ثانیه

فرمت: (64 kbps,24000 Hz, Stereo), mp3

حجم: 2.7  MB

 

( در خصوص شرح زندگی علی اکبر گلپایگانی و جهانبخش پازوکی به بخش دایرة المعارف نام آوران معاصر ایران در همین وب سایت مراجعه فرمایید. )

متن:

من که می دانم شبی عمرم به پایان می رسد

نوبت خاموشی من سهل و آسان می رسد

من که می دانم که تا سرگرم بزم هستی ام

مرگ ویرانگر چه بی رحم و شتابان می رسد

پس چرا، پس چرا، عاشق نباشم

پس چرا عاشق نباشم

---

من که می دانم به دنیا اعتباری نیست، نیست

بین مرگ و آدمی قول و قراری نیست، نیست

من که می دانم اجل، ناخوانده و بی دادگر

سرزده می آید و راه فراری نیست، نیست

پس چرا، پس چرا، عاشق نباشم

پس چرا عاشق نباشم

من که می دانم، من که می دانم، شبی عمرم به پایان می رسد

نوبت، نوبت خاموشی من، سهل و آسان می رسد

پس چرا، پس چرا، عاشق نباشم

من که می دانم شبی عمرم به پایان می رسد

نوبت خاموشی من سهل و آسان می رسد

من که می دانم که تا سرگرم بزم هستی ام

مرگ ویرانگر چه بی رحم و شتابان می رسد

پس چرا، پس چرا، عاشق نباشم

پس چرا عاشق نباشم
برچسب ها موزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق از علی اکبر گلپایگانی + متن , موزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق از علی اکبر گلپایگانی + متنموزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق از علی اکبر گلپایگانی + متنموزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق از علی اکبر گلپایگانی + متنموزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق از علی اکبر گلپایگانی + متنموزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق از علی اکبر گلپایگانی + متن , موزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق از علی اکبر گلپایگانی + متنموزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق از علی اکبر گلپایگانی + متنموزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق از علی اکبر گلپایگانی + متنموزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق از علی اکبر گلپایگانی + متنموزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق از علی اکبر گلپایگانی + متنموزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق از علی اکبر گلپایگانی + متنموزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق از علی اکبر گلپایگانی + متنموزیک زیبا و خاطره انگیزفریاد عاشق از علی اکبر گلپایگانی + متن ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟