loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 621 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

PinkRose یک اسکرین سیور بسیار زیبا برای ویندوز شما میباشد. این اسکرین سیور یک گل رز زیبا به همراه ساعت دیجیتال را در زمان بلا استفاده شدن سیستمتان برای شما به نمایش خواهد گذاشت و از مصرف بیهوده سیستمتان جلوگیری خواهد کرد.

 

http://dl.clickkon.com/up/uploads/hanging-pink-roses-1.jpg

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 565 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

این روزها و در بازار گرم مرورگرهای اینترنت ، احتمالاً شما نیز در انتخاب یک مرورگر خوب با سرعت و امنیت بالا و همچنین محیطی ساده و زیبا سردرگم شده اید. به جرأت میتوانیم بگوییم Mozilla Firefox 9.0.1 بهترین انتخاب برای کسانی است که در کنار امنیت بالا دنبال محیطی جذاب و ساده میباشند. فایرفاکس هم اکنون با سیستم عامل های 32bit و 64bit سازگار می باشد که یعنی روی تمامی توزیع های لینوکس به خوبی کار می کند. می توان گفت بهترین تجربه مرور اینترنت را با این نرم افزار خواهید داشت زیرا این نرم افزار دارای کارآیی، امنیت و امکانات شخصی سازی بالایی است. بیش از 5000 افزونه برای شخصی سازی مرورگر ، امنیت کامل در برابر حملات فیشینگ ، ویروس ها ، تورجان ها و نرم افزارهای جاسوسی و پلتفروم قدرتمند باعث محبوبیت این نسخه از مرورگر شده است. رابط کاربری آن زیباتر و کار با آن ساده تر از نسخه های قبلی شده است. پلتفروم جدید Gecko آن برای شما امنیت بیشتر و سرعت بالاتری را فراهم می کند پس اگر به دنبال یک مرورگر مناسب و امن برای گشت و گذار در اینترنت هستید ما به شما فایرفاکس 9 را پیشنهاد می کنیم

برخی از قابلیت های جدید Mozilla Firefox 9.0.1 Final :
- بارگذاری سریع تر صفحات وب
- استفاده کمتر از حاقظه رم (Ram) کامپیوتر
- افزایش سرعت در راه اندازی
- کارکرد بهتر اسکرول بار
- بهبود هماهنگ‌ سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس
- بالا رفتن سرعت رابط کاربری
- قابل نصب بر روی تمامی سیستم عاملها (Linux ، 7 ، XP و...)

- و ....

www.Clickkon.com

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 1056 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

AndroXplorer File Manager یک فایل منیجر کامل با قابلیت هایی حرفه ای است . این نرم افزار مدیریت فایل که از یک محیط کاربری بسیار زیبا و کاربرپسند برخوردار است می تواند آرشیوهای فشرده مختلف را که حتی به صورت رمزگذاری شده اند بازگشایی نماید . AndroXplorer توانایی نمایش دو ستونه فولدرها و فایلها با قابلیت انتقال دادن فایلها از ستون چپ به راست از دیگر امکانات این برنامه است که فرایند انتقال فایل را به ساده ترین روش ممکن تبدیل داده است . این نرم افزار همچنین قابلیت مدیریت برنامه های نصب شده را نیز داراست و شما می توانید بدون نیاز به رفتن به محیط تنظیمات اندروید تمامی کارهای مربوط به حذف برنامه ها را از داخل این اپلیکیشن انجام دهید .

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 650 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

برخی از ویژگی نرم افزار Adobe Flash Player v11.0.1.153 Final:
- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine یا ماشین مجازی جدید
- Increased performance : افزایش کارایی و بازده نرم افزار
- Enhanced security : افزایش میزان امنیت
- ActionScript 3.0 : نسخه ی ۳٫۰ از اکشن اسکریپت
- File upload/download : آپلود و دانلود فایلها
- Enhanced expressiveness :  بیانگری بیشتر این نسخه
- Asynchronous communication model : مدل ارتباطی ناهمگام
- نصب راحت تر و فراگیر تر
- پشتیبانی Input Method Editor یا IME
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

www.Clickkon.com

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 718 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزار فشرده ساز WinRar 4.1.65 Full Version که یکی از پرکاربردترین نرم افزارها و لازم برای هر سیستم میبشد. این نرم افزار امکان فشرده کردن فایلها و همچنین اجرا کردن فایلهای فشرده شده را به شما میدهد.

این ورژن برنامه امکانات جدید و بیشتری را برای کاربران فراهم کرده از جمله امکان ساخت فایلهای فشرده با پسوند exe و همچنین اجرا کردن فایلهای iso , cab , rar و.... که پیشنهاد میکنیم حتماً دانلود کنید.

http://dl.clickkon.com/up/uploads/WinRAR%20401%20Final.png

درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟