loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 4657 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

دانلود اهنگ زیبا و خاطره انگیز سلطان قلب ها از عارف+متن

 دوشنبه 18 اردیبهشت 91

هرروز یک موزیک خاطر انگیز از FIRST-FUN.ORG


http://www.up.joorchin.net/images/sophpaxh9tx6joatxoqa.jpg

دانلود
دانلود


خواننده: عارف عارف کیا

شعر: محمدعلی شیرازی

آهنگساز:  انوشیروان روحانی

آلبوم: سلطان قلب ها

سال اجرا: اولین اجرا (مشترکاً با عهدیه):  1347

زمان: 4 دقیقه و  35 ثانیه

فرمت: mp3 stereo) 64Kbps, 24000Hz, )

حجم: 2.2 MB

 

( در خصوص شرح زندگی عارف عارف کیا، انوشیروان روحانی و محمدعلی شیرازی به بخش دایرة المعارف نام آوران معاصر ایران در همین وب سایت مراجعه فرمایید. )

 

متن:

 

{ یه دل می‌گه برم، برم     

یه دلم می‌گه نرم، نرم

طاقت نداره، دلم، دلم     

بی‌تو چه ‌کنم ؟

پیش عشق ای زیبا، زیبا     

خیلی‌کوچیکه دنیا، دنیا

با یاد توام، هرجا، هرجا     

ترکت نکنم

سلطان قلبم، تو هستی، تو هستی

دروازه‌های دلم را شکستی

پیمان یاری به قلبم تو بستی 

با من پیوستی

اکنون اگر از تو دورم به هرجا

بر یار دیگر نبندم دلم را

سرشارم از آرزو و تمنا  

ای یار زیبا } ( 2 )
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط negar در تاریخ 1392/03/20 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟