loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 2553 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود اهنگ زیبا و خاطره انگیز گلنار از داریوش رفیعی+متن

جمعه 22 اردیبهشت 91

هرروز یک موزیک خاطر انگیز از FIRST-FUN.ORG



http://s2.picofile.com/file/7318963438/Folder2.jpg

دانلود
دانلود



خواننده: داریوش رفیعی

شعر: کریم فکور

آهنگساز: مجید وفادار

آلبوم: -

سال اولین اجرا: بین سال های 1330 تا 1336

زمان: 5 دقیقه و 50 ثانیه

فرمت: (64 Kbps, 24000 Hz, stereo), mp3

حجم: 3.0 MB

 

( جهت اطلاع از زندگینامه داریوش رفیعی، کریم فکور و مجید وفادار به دایرة المعارف نام آوران معاصر ایران، در همین سایت مراجعه فرمایید. )

 

متن:

گلنار، گلنار، کجایی که از غمت

ناله می‌کند عاشق وفادار

گلنار، گلنار، کجایی که بی تو شد

دل اسیر غم، دیده‌ام گهربار

گلنار، گلنار، دمی اولین شب

آشنایی و عشق ما به یاد آر

گلنار، گلنار، در آن شب تو بودی و

عیش و عشرت و آرزوی بسیار

چه دیدی از من، حبیبم گلنار

که دادی آخر، فریبم گلنار

نیابی ای کاش، نصیب از گردون

که شد ناکامی، نصیبم گلنار

---

بود مرا، در دل شب تار، آرزوی دیدار

تا به کی پریشان

تا به کی گرفتار

یا مده مرا، وعده ی وفا، راز خود نگه دار

یا به روی من، خنده‌ها بزن، قلب من بدست آر

چه دیدی از من، حبیبم گلنار

که دادی آخر، فریبم گلنار

نیابی ای کاش، نصیب از گردون

که شد ناکامی، نصیبم گلنار

---

لب خود بگشا ( 2 )

به سخن گلنار

دل زارم را، مشکن گلنار

{ نشدی عاشق ( 2 )

زکجا دانی

چه کشد هر شب، دل من گلنار } ( 2 )

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟