loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 9690 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود اهنگ زیبا و خاطره انگیز فرنگیس از عماد رام+متن

پنجشنبه 28 اردیبهشت 91

هرروز یک موزیک خاطر انگیز از FIRST-FUN.ORG



خواننده: عماد رام

شعر: سعید دبیری

آهنگساز: سیاوش قمیشی





خواننده: عماد رام

شعر: سعید دبیری

آهنگساز: سیاوش قمیشی

آلبوم: -

سال اولین اجرا: 1352

زمان: 4 دقیقه و 26 ثانیه

فرمت: (64 Kbps, 24000 Hz, stereo), mp3

حجم: 2.4 MB

 

( جهت اطلاع از زندگینامه عماد رام، سیاوش قمیشی و سعید دبیری به دایرة المعارف نام آوران معاصر ایران، در همین سایت مراجعه فرمایید. )

 

متن:

شب، شب که می شه تو کوچه ی غم

اشک من می شه ستاره

من، چشمامو به ابرا می دم

آسمون بارون می باره

میخونم آخ که دیگه فرنگیس

عشق تو داغونم کرد

به کی بگم که چشمات

تو غصه زندونم کرد

دلم شده دیوونه

خدا خودش می دونه

کوچه دلش می گیره

سکوتش رو می شکونه

پنجره ها با فریاد

می گن کی باز میخونه؟

می خونم آخ که دیگه فرنگیس

عشق تو داغونم کرد

به کی بگم که چشمات

تو غصه زندونم کرد

---

من، توی هر دیوار غمگین

اسمتو با اشک می شونم

من، توی هر کوچه ی خاموش

دیوونه ای بی آشیونم

می خونم آخ که دیگه فرنگیس

عشق تو داغونم کرد

به کی بگم که چشمات

تو غصه زندونم کرد

دلم شده دیوونه

خدا خودش می دونه

کوچه دلش می گیره

سکوتشو می شکونه

پنجره ها با فریاد

میگن کی باز می خونه؟

{ می خونم آخ که دیگه فرنگیس

عشق تو داغونم کرد

به کی بگم که چشمات

تو غصه زندونم کرد } ( 3 )

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟