loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 678 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 657 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

زیباترین مانکن زن جهان در سال 2012 + عکس

جذاب ترین مانکن زن جهان در سال ۲۰۱۲

بار رافائلی در صدر ۱۰۰ مانکن زیبا و جذاب در سال ۲۰۱۲ قرار گرفت. این مانکن مشهور بین المللی که ۲۶ سال سن دارد طبق نظر سنجی مجله ماکسیم عنوان جذاب ترین زن را به خود اختصاص داد …

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 631 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

toofan newfun ir طوفان خواننده خوش صدای ایرانی درگذشت

طوفان عطایی ” خواننده پاپ ایرانی ساکن لس آنجلس که به دلیل مبتلا شدن به بیماری سرطان ریه در اوضاع بحرانی به سر می برد ،‌ درگذشت.این خواننده و آهنگساز اهل آستارا فعالیت هنری خود را در ایران با نوازندگی آغاز کرد و سپس به خوانندگی روی آورد و آثار محبوب و مبتکرانه ای به بازار ارائه داد. او با گروه ناصر چشم آذر کار میکرد و از معروفترین ترانه های وی “خدای آسمانها” میباشد.

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 503 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
نجات معجزه‌آسای دختر چهار ساله !! +عکس -www.jazzaab.ir
 
 
 
به گزارش ایسنا، به گفته پلیس چین، این دختر چهارساله از شیشه عقب به سطح تقاطع پررفت و آمدی افتاد اما با كمك به موقع پدرش نجات یافت، این دختر بر اثر این حادثه تنها دچار كوفتگی شده و خسارت جدی به او وارد نشد.

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 570 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

http://www.khabaronline.ir/Images/News/Larg_Pic/25-2-1391/IMAGE634725934609657027.jpg


حامد بهداد تولد ۳۸ سالگی‌اش را در پشت صحنه فیلم سینمایی «نارنجی پوش» جشن گرفت.

داریوش مهرجویی سال گذشته فیلم سینمایی«نارنجی پوش» را برای حضور در سی امین جشنواره فیلم فجرآماده کرد و حامد بهداد بازیگر این فیلم سینمایی که اولین حضور خود در کنار این کارگردان پیشکسوت سینما را تجربه می‌کرد ,روز تولد‌ش را در کنار عوامل فیلم «نارنجی پوش» جشن گرفت.
حامد بهداد متولد ۲۶ آبان سال ۱۳۵۲ است که تا کنون بازی‌های درخشانی را در فیلم‌هایی چون «نتهای خیابان هشتم»، «حس پنهان»، «روز سوم»، «کافه ستاره»، «بوتیک» و… ایفا کرده است.
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 480 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

http://dl.funmehr.com/aks/daryanavard23.jpg



زهرا سالاریه، تا ۱۶ سالگی شنا کردن بلد نبوده. همه ی تصوری هم که از دریا داشته، همان تصویری بوده که همه دارند. اما چند اتفاق ریز و درشت باعث شده است که فکر زدن به دریا در ذهنش جوانه بزند و او را وارد فصل عجیبی از زندگی کند. زهرا از ۱۵ سالگی مجبور شده است که کار کند.

در آن زمان خیاطی می کرده و اتفاقا خیاط ماهری هم بوده، به خاطر همین یک روز دنبال یک آگهی استخدام خیاط ضخیم دوزی وارد شرکتی می شود که جلیقه نجات می دوختند. کار کردن در همان شرکت هم بوده که باعث می شود زهرا با شرکت هایی که ناخدا و قایقران تربیت می کردند و به آنها گواهینامه قایقرانی می دادند آشنا شود. بعد از آشنایی هم تمام تلاش خودش را می کند که در این کلاسها شرکت کند.
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 663 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
مردی که زنش را خورد، مرد !!  + عکس
این پیرمرد که ساکن ایالت ماساچوست است در بیمارستان "بوستون" به مرگ طبیعی فوت کرد. به گفته پلیس محلی، "لیو" ۷۹ ساله ماه گذشته میلادی به اتهام کشتن همسر ۷۳ ساله‌ اش دستگیر شد.

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 491 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

http://media.afsaran.ir/iLKMpY.jpg


حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید شیعه در پاسخ به استفتائی که در پایگاهی اطلاع رسانی ایشان منتشر شد، حکم جسارت کنندگان (شاهین نجفی) به امام هادی (ع) را اعلام کردند.

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 599 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

روز مادر ۹۱

14975346405559194948 بهترین هدیه برای تبریک روز مادر

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از رفتارها و عادت های خوبی است که علاقه ها را بیشتر می کند و موجب صمیمیت بیشتر می شود. روز زن و روز مادر هم از مناسبت هایی است که می تواند بهانه خوبی برای هدیه دادن و قدردانی از زحمات خانم ها باشد…

جهت خواندن به مشاهده ادامه مطلب مراجعه کنید …

درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟