loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 429 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

عاقبت ایراد گیری از آشپزی همسر, عاقبت تلخ برای مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت, عاقبت مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت

http://www.pic.tooptarinha.com/images/go1nr5emc0diheb4to48.jpg

پیرمرد ۶۹ ساله روسی که از آشپزی بد همسرش به ستوه آمده بود با قهر از خانه خارج شد و پس از گم‌کردن راهش در جنگل یخ‌زده نزدیک بود از گرسنگی تلف شود.
«یوری» که به همراه همسرش در منطقه « آلتای» سیبری در مرز روسیه ساکن است به دلیل این که همسرش سوپ گرم برای او آماده نکرده بود از خانه خارج شد و پس از رفتن در جنگل انبوه مسیر بازگشت را گم کرد.
او طی این یک ماه که از خانه دور بود با خوردن انواع توت‌ها، دانه‌ها و نوشیدن برف آب شده توانست جان سالم به در ببرد تا این که در نزدیکی یک انبار علوفه از ضعف بی‌حال شد.
این پیرمرد پس از این که با کمک کارگران این انبار به بیمارستان منتقل شد، گفت: ساعت‌ها راه می‌رفتم اما نمی‌توانستم مسیر بازگشت را پیدا کنم. هوا بسیار سرد بود و واقعا ضعیف شده بودم.
پزشکان پس از معاینه این پیرمرد زنده ماندن او را از خوش‌شانسی‌اش دانستند و اعلام کردند احتمال دارد پاهایش به دلیل سرمازدگی قطع شود.
«یوری» گفت: مهم نیست چه اتفاقی افتاده است اما این آخرین باری است که از آشپزی همسرم شکایت می‌کنم.
برچسب ها » عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت , » عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفتر , » عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت» عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟