loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 397 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

انصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلال

 

مدير عامل پيشين باشگاه استقلال بازگشت دوباره خود به اين باشگاه به عنوان مدير عامل به جمع آبي پوشان را منتفي اعلام کرد و گفت: آنچه براي آقايان آرزو است براي من خاطره شده و خيالشان راحت باشد که من مدير عامل استقلال نمي‌شوم.

کاظم اوليايي ضمن بيان اين مطلب در خصوص اعتراض برخي از بازيکنان و هواداران استقلال نسبت به حضورش در اين باشگاه اظهار داشت: در اين شرايط طرح اين موضوعات را لازم و ضرروي نمي‌دانم. بارها عنوان کرده‌ام که کار اجرايي را در باشگاهي چون استقلال نمي‌پذيريم، اينکه شما چه برداشتي از اين حرف‌ها داريد را نمي‌دانم!



وي گرايش باشگاه استقلال به سمت دولتي بودن را به نقد کشيد و گفت: اينکه باشگاه استقلال شرايط مطلوبي از نظر مديريتي ندارد، گرايش اين باشگاه به سمت دولتي بودن است و هزينه‌هاي فوتبال را بالا برده، نه تنها مورد اعتراض من نيست بلکه مورد اعتراض خيلي‌هاي ديگر هم هست.



مديرعامل پيشين باشگاه استقلال شرايط دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را بر بي ساماني فوتبال ايران تاثيرگذار خواند و افزود: اينکه من به اين شرايط معترضم نبايد اين باور را به وجود آورد که اوليايي مي‌خواهد به عنوان عامل اجرايي به باشگاه استقلال بازگردد. نه، به هيچ عنوان اينطور نيست. اين برداشت اشتباه دوستاني است که هول شده‌اند و فکر مي‌کنند پايگاه‌شان در استقلال ضعيف شده است.



اوليايي با بيان اين جمله که "آنچه براي آقايان آرزو است براي من خاطره شده است"، به خبرنگار مهر گفت: من در باشگاه استقلال تمام مسيرها را رفته و به قله افتخار که همان قهرماني آسياست، رسيده‌ام. امروز هم اين وظيفه را براي خود نمي‌دانم که در امور اجرايي باشگاه دخالت کرده و نقشي داشته باشم. آقايان با خيال راحت بروند و به جاي اينکه نيروي خود را صرف سکوها و بهم ريختن افکار عمومي کنند بروند و کار خود را انجام دهند و آخر فصل عاقلانه بهترين تصميم را بگيرند.



وي در ادامه يادآور شد: هيچ تمايل و نرمشي براي پذيرش مسئوليت اجرايي در باشگاه استقلال طي چند سال گذشته در من نبوده و امروز هم نيست اما اينکه شرايط باشگاه استقلال زير ذره بينم نباشد، اظهارنظري نکنم، آرزوي خوب بودن را براي باشگاه نداشته باشم و احساس مسئوليت نکنم، نه اينطور نيست، چرا که مدت‌ها در باشگاه استقلال جواني خود را گذاشته‌ام و دوست دارم که اين باشگاه در مسير درست حرکت کند نه مسير تزوير، نيرگ و ريا.



مديرعامل پيشين باشگاه استقلال در واکنش به انتقادات بازيکني چون حنيف عمران‌زاده گفت: يکي از ضعف‌هاي استقلال در فصل جاري سوء مديريت در اداره بازيکنان است و اجازه دادند بازيکنان در تمامي امور باشگاه دخالت کرده و نظرشان اعمال شود. متاسفانه مديريت باشگاه به جاي برخورد با اين مشکلات به ساز بازيکنان رقصيده که همين برخورد معضلات را بيشتر کرده است. من در دوران مديريت خود ثابت کردم که مدير بايد جاي خود عمل کند و بازيکنان به وظايف خود عمل کنند.



وي در ادامه افزود: بازيکني که اعتراض دارد نيز بايد به جاي طرح اين مسائل در رسانه‌ها به مراجع ذيصلاح قضايي مراجعه کرده و اگر حقي را براي خود قائل است به آن برسد اما اينکه پولي که براي يک باشگاه است را صرف تطميع بازيکنان کنند که به سودشان حرف بزنند، پاداش‌هاي آنچناني بدهند که از آنها حمايت کنند و ... در خميره من نبوده و نيست و اميدوارم ديگر دوستان نيز از اين کارها نکنند، چون به صلاح‌شان نيست!



مديرعامل پيشين باشگاه استقلال در خصوص عدم قهرماني اين تيم در ليگ برتر گفت: بايد اين موضوع را بصورت اساسي مورد بررسي قرار داد. اينکه بياييد و ريخت و پاش کرده و اول يک قولي بدهي و زماني که موفق به انجام آن نشديد وعده‌اي ديگر دهيد، اين کار تا مدتي کوتاه بقا دارد. بايد اين موضوع را بصورت کارشناسي مورد بررسي قرار داد اما به عقيده من با اين شيوه مديريت موفقيت‌هاي مقطعي و کوتاه مدت امکانپذير است اما براي قهرماني‌هاي مداوم و رسيدن به موفقيت در آسيا بايد اصلاحاتي در اين شيوه کار و مديريت صورت پذيرد.

برچسب ها انصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلالانصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلال ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amin در تاریخ 1348/10/11 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

سلام.برشما دوست عزیز: شما می توانید با سیاهچاله ناپادید امار خود را خیلی خیلی افزایش دهید و همین طور در کم تر از یک ماه پیج رنک دو بگیرید میتونید امتحان کنید !!!!برای چگونگی این کار به ما حتما سربزنید!!!! باتشکر! سیاه چاله ناپادید آماربرnapadid.rozblog.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟