loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 663 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ایرج قادری کارگردان و بازیگر سینما در سکوت به خاک سپرده شد

متاسفانه با خبر شدیم که کارگردان و بازیگر توانمند سینما دار فانی را وداع گفت و در سکوت و بدون اصلاع رسانی ….

برای دیدن متن کامل خبر،همراه با جزییات به ادامه مطلب مراجعه کنید.



کارگردان و بازیگر سینما ایرج قادری، در سکوت و بدون اطلاع‌رسانی در بهشت بی‌بی سکینه کرج به خاک سپرده شد.
به گزارش شادی فان به نقل از  خبرآنلاین:خانواده مرحوم ایرج قادری اعلام کرده بودند تصمیم ندارند برای این هنرمند مراسم خاصی برگزار کنند به همین دلیل او بدون اطلاع‌رسانی، صبح روز یکشنبه در بهشت بی‌بی سکینه واقع در کرج به خاک سپرده شد.

قادری که طی چهار سال گذشته به سرطان ریه مبتلا بود از ابتدای سال جاری در بیمارستان بستری بود و در روزهای گذشته توسط دستگاه تنفس می‌کرد. این کارگردان و بازیگر سینما بامداد یکشنبه در بیمارستان مهراد درگذشت.

ایرج قادری متولد سال ۱۳۱۴ تهران و دارای تحصیلات ناتمام در رشته پزشکی و داروسازی است. وی فعالیت سینمایی را سال ۱۳۳۴ با بازی در فیلم «چهار راه حوادث» به کارگردانی ساموئل خاچیکیان آغاز کرد. او سال ۱۳۴۱ شرکت سینمایی «پانوراما» را به همراه موسی افشار تأسیس کرد.

«شبکه» آخرین فیلم با بازی و کارگردانی ایرج قادری آماده اکران است.

روحش شاد و یادش گرامی

برچسب ها برچسب ها : آخرین اثر از مرحوم ایرج قادری آخرین خبر از اوضاع ایرج قادری آخرین خبر از فوت هنرمندان سینما و تلویزیون آخرین خبر و جزییات کامل از مرگ و درگذشت ایرج قادری ایرج قادری ایرج قادری کارگردان و بازیگر سینما در سکوت به خاک سپرده شد ایرج قادری کی و در کجا خاکسپاری می شود بیو گرافی ایرج قادری عکس ها و آثار مرحوم ایرج قادری فوت ایرج قادری , برچسب ها : آخرین اثر از مرحوم ایرج قادری آخرین خبر از اوضاع ایرج قادری آخرین خبر از فوت هنرمندان سینما و تلویزیون آخرین خبر و جزییات کامل از مرگ و درگذشت ایرج قادری ایرج قادری ایرج قادری کارگردان و بازیگر سینما در سکوت به خاک سپرده شد ایرج قادری کی و در کجا خاکسپاری می شود بیو گرافی ایرج قادری عکس ها و آثار مرحوم ایرج قادری فوت ایرج قادریبرچسب ها : آخرین اثر از مرحوم ایرج قادری آخرین خبر از اوضاع ایرج قادری آخرین خبر از فوت هنرمندان سینما و تلویزیون آخرین خبر و جزییات کامل از مرگ و درگذشت ایرج قادری ایرج قادری ایرج قادری کارگردان و بازیگر سینما در سکوت به خاک سپرده شد ایرج قادری کی و در کجا خاکسپاری می شود بیو گرافی ایرج قادری عکس ها و آثار مرحوم ایرج قادری فوت ایرج قادری ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟