loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 553 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

دانلود موزیک خاطرانگیز الهه ناز از استاد بنان+متن

چهارشنبه 13 اردیبهشت 91

هرروز یک موزیک خاطر انگیز از FIRST-FUN.ORG

 

http://www.musicema.com/index.php?module=pagesetter&type=file&func=get&tid=1&fid=image&pid=1762

 

دانلود
دانلود

 

 

خواننده: غلامحسین بنان

شعر: کریم فکور

آهنگساز: اکبر محسنی تهرانی

سال اولین اجرا: 1338

زمان: 8 دقیقه و 9 ثانیه

فرمت: (64 Kbps, 24000 Hz, stereo), mp3

حجم: 3.9 MB

( در خصوص شرح زندگی غلامحسین بنان، کریم فکور و اکبر محسنی تهرانی به بخش دایرة المعارف نام آوران معاصر ایران در همین وب سایت مراجعه فرمایید. )

 

متن:

 

باز، ای الهه ناز

با دل من بساز

کین غم جانگداز

برود ز برم

گر،، دل من نیاسود

از گناه تو بود

بیا تا ز سر گنهت گذرم

---

باز، می کنم دست یاری

به سویت دراز

بیا تا غم خود را

با راز و نیاز

ز خاطر ببرم

گر، نکند تیر خشمت

دلم را هدف

به خدا همچون مرغ

پر شور و شعف

به سویت بپرم

---

آنکه او به غمت دل بندد

چون من کیست؟

ناز تو، بیش از این

بهر چیست؟

تو الهه نازی

در بزمم بنشین

من تو را وفادارم

بیا که جز این

نباشد هنرم

اینهمه بی وفایی

ندارد ثمر

به خدا اگر از من نگیری خبر

نیابی اثرم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟