loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 353 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

متن آهنگ پری پری از علیرضا روزگار

مطلب کاملا مجاز بوده و طبق دستور وزارت ارشاد انتشار آن مجاز است

http://up.bia2fars.ir/Post/Dey91/Alireza_Roozegar_Pari_Pari_332x420.jpg

تنظیم : مهدی احمدوند
موزیک و شعر : علیرضا روزگار

کسی که من دوسش دارم دوسم نداره
پری پری
یه جورایی سر به سر دلم میزاره
پری پری


میدونه من عاشقمو همش میخوامش
پری بازم داغ توی این دلم میزاره
پری پری
ببین دوسم نداره
پری پری
آره دوسم نداره


دوستم نداره من دلم باهاشه
اسیر خنده هاشه
کاری کرده که دل لحظه به لحظه تو هواشه
دوستم نداره من دلم باهاشه
اسیر خنده هاشه


کاری کرده که دل لحظه به لحظه تو هواشه
دلم گرفته از نا مهربونیش
عمری نشستم پای بد و خوبیش


اما دوسم نداره ولی خیلی میخوامش
با یکی دیگست ولی هنوز می پامش
اون منو برده از یاد میدونم
هستیمو داده بر باد میدونم



دلم گرفته از نا مهربونیش
عمری نشستم پای بد و خوبیش
اما دوسم نداره ولی خیلی میخوامش
با یکی دیگست ولی هنوز می پامش

اون منو برده از یاد میدونم
هستیمو داده بر باد میدونم

تکناز ،ديدني ها،کامپيوتر، خبري ،پزشکي ،مذهبي ، عکس ، مطالب جالب
فال و طالع بيني روز , bf231060 شعرنو , نيما يوشيج , شعر نيمايي , بيوگرافي سهراب سپهري , شعر سهراب سپهري , سهراب سپهري , مهدي اخوان ثالث , اهنگ جديد , موزيک , شعر , شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , صادق هدايت , تفريح , دانلود , دانلود د , دانلود دم , دانلود عکس , موبايل , متن آهنگ پری پری از علیرضا روزگار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟