loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 295 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

فال و طالع بینی روز یکشنبه 24 دی 1391

فال و طالع بینی روز یکشنبه 18 تیر ۹۱

 

 
 
شاید با دوستان، اختلاف نظر پیدا كنید، اما وقتتان را برای اثبات نظر خودتان، تلف نكنید. از نظر روانشناسی بسیار قوی هستید و این موضوع به شما شور و اشتیاق می دهد و كمك می كند تا به طور مثبت عمل كنید. شاید طول بكشد تا دیگران متوجه شوند كه رفتار شما درست است ، زیرا در حال حاضر آن ها مشغول انجام كارهای خودشان هستند.

هر چه قدر سعی می کنید صلح و آرامش را برقرار کنید به نظر می رسد دیگران سعی دارند احساسات شما را جریحه دار کنند. کمی عصبانیت به زندگی هیجان می دهد اما در حال حاضر لازم است خونسرد باشید.بهتر است کمی خودتان را سرگرم کنید در دراز مدت ارزشش را نشان می دهد.

‌امروز ستارگان احساساتی را كه معمولاً سعی می كنید آن را بپوشانید، آشكار می كنند. سیارات شما را مجبور می كنند، سرنوشت روشی را برهم زدن شرایط و روند كارها دارد كه اجتناب ناپذیر است. اما حداقل می توانید خودتان را از دوگانگی و بی تكلیفی نجات دهید و می توانید به رابطه ای شكل بدهید یا ماجرایی كه برایتان سود زیادی دارید را تدارك ببینید.

برای همه انتقاد پذیر بودن کار سختی است،اما زمانی که یک نفر از شما انتقاد می کند،فکر می کنید شما را کتک زده است.البته این قابل درک است،اما گاهی اوقات عکس العمل شما باعث می شود تا موضوع مهمی را از دست بدهید.اگر امروز شخصی از شما انتقاد کرد خوب به آن فکر کنید متوجه موضوع مهمی می شوید.

شیرها چیزهای زیبا را دوست دارند، وامروز شما نمی توانید خودتان را برای چیزی كه موجب لذت شما می شود، مورد انتقاد و بازخواست قرار دهید. پس تقریباً غیر ممكن است كه از خرید كردن دور بمانید. اگر مایلید كه هزینه ای نپردازید، از پرسه زدن در كتاب فروشی و یا ورق زدن برخی مجله ها لذت خواهید برد. در غیر این صورت، ممكن است بخواهید كه یك ویدئو یاDVD برای خود بخرید تا در منزل به تماشای فیلم بنشینید.

امروز سعی کنید آرام باشید،زیرا به سرعت عصبی،ناراحت و حساس می شوید.اگر این اتفاق افتاد بهتر است بعداً در موردش صحبت کنید.اگر احساس کنید شخصی شما را اذیت می کند و یا امنیت و آسایش تان را بر هم می زند،زود عصبانی می شوید.لطفاً سعی کنید اینطور نباشید زیرا همه چیز را از آن چیزی که هست خرابتر می کنید.

زندگی بسیار بی قرار و پرتکاپو است و شما با شتابی دیوانه وار به پیش می روید و افکار زیادی دارید که آن چنان با سرعت از ذهن تان می گذرند که دنبال کردن همه آنها بسیار دشوار است.متاسفانه این امر شما را برخلاف معمول بی احتیاط کرده و این خطر وجود دارد که شما بر حسب تصادف مرتکب اشتباه شوید هر رازی را برای هر کسی برملا نکنید مگر این که واقعاً اهمیتی ندهد که رازتان بر ملا شده و پخش شود.
مراقب باشید،زیرا یک نفرتصمیم دارد نقطه ضعف های شما را تحت تاثیر قرار دهد.اگر شخصی سعی دارد شما را تحریک کند عصبانی نشوید.اگر آرام باشید و جوابشان را ندهید بیشتر خجالت می کشند.

یكی از عزیزان به درك و همدردی شما نیازمند است- و آنها از توجه شما مایوس نخواهند شد شما از خدا می خواهید با كسی كه روحیه اش خراب است یا به یك شانه برای گریه كردن نیاز دارد وقت بگذرانید. جواب نیكی مردم كار خیر است و شما كاملاَ حواستان جمع است كه چقدر پشتیبانی و كمك از مردم دریافت كرده اید زمانی كه محتاج بوده اید.

امروز تاكید زیادی روی زندگی كاری شما وجود دارد. آیا از این مطلب خوشحال نیستید؟ مطالب هیجانی تنها موضوعات مورد علاقه شما نیستند. همین طور است؟ باید قبول كنید كه شما كنجكاو هستید كه باید بدانید در آخر، كارها چه طور از آب در می آیند.

فال

امروز بسیار مثبت و خوش بین هستید و این مساله به زندگی عشقی تان کمک بزرگی می کند . این حقیقت که برای دیگران جذاب هستید انرژی هایتان را بیشتر می کند. اگر اخیراً‌ باهمسرتان مشکل داشته اید به زودی همه مشکلات حل می شود و روی همدیگر را می بوسید.

شما پی می برید که امروز به گل می نشینید و همان طور که چون جن ها به نظر می رسید به همه چیز حمله می کنید تا برای چند روز آینده مسائل مالی ای را انجام دهید . متاسفانه وقت ندارید توقف کنید تا گلها را ببوید . بنابراین لباس شجاعت بپوشید.

 



bf231060
شعرنو,نيما يوشيج,شعر نيمايي,بيوگرافي سهراب سپهري,شعر سهراب سپهري,سهراب سپهري,مهدي اخوان ثالث,اهنگ جديد,موزيک,شعر,شعر عاشقانه,عکس عاشقانه,صادق هدايت,تفريح,دانلود,دانلود د,دانلود دم,دانلود عکس,موبايل,شعر مولانا,عشق,عکس,فيلترشکن,وي پي ان,ساکس و پروکسي,
طنز،سرگرمي،ترول،جوک،نرم افزار،بازي،موبايل، فان سي درياي سرگرمي!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟