loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 486 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

سری جدید اس ام اس های عاشقانه تیر۹۱

اس ام اس های عاشقانه تیر91

دهان غنچه‌خوش‌باشدسحرگه‌چون شودخندان
ولی ذوقی دگر دارد لبت هنگام خندیدن

خواستند از تو بگویند شبی شاعرها
عاقبت با قلم شرم نوشتنـد: نشـد!

.

.

.

کمبود خواب
بایک روز مرخصی حل میشود
کمبود وقت
بامدیریت زمان
سایرکمبودها نیز علاجی دارند
…..
باکمبود دستهایت چه کنم؟

.

.

.

پشت چراغ قرمز!
اعتراف کردم”دوستت دارم”
تاهرجامجبور شدی کمی مکث کنی..
یادمن بیفتی
نمیدانستم قراراست بعدمن
تمام چراغهای زندگیت سبز شوند

.

.

.

به راه پای خسته ات دیدگانم را می سایم تا انعکاس زلال قدمهایت را جاودانه کنم
سبز باشی عزیزترین

.

.

.

بی تو نه شعر می چسبد
نه مرور خاطره
نه سیگار
من دلم آغوش می خواهد
می فهمــــــــــــــــــی…

.

.

.

وقتی تو حرفهایم را نمیخوانی چه تفاوتی دارد که حرف دلم را بنویسم یا از دفتر بغل دستی ام کپی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

حفظ غرورت توانست جای خالی مرا برایت پر کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

هرچه آفتاب عمرم بالاتر می آید دیوار زندگی ام کوتاهتر میشود…..تا تو برای دوستت دارم گفتن هایت دیواری کوتاهتر از من پیدا نکنی…...

.

.

.

خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم
تا از بی تو بودن
صدایشان در نیاید

.

.

.

عاشقانه:عشق یعنی اینکه بدونی نمیشه اما نتونی ترکش کنی !!!

.

.

.

عاشقانه:هرکی عاشق میشه میگه می میرم برات چرا یکی نمیگه:می مونم باهات !

.

.

.

وقتی نوشتم عاشق ترینم ، گفتی نمیخوام تو رو ببینم
برات نوشتم بی قرارم ، با خنده گفتی دوستت ندارم

.

.

.

تو را ای گل کماکان دوست دارم
به قدر ابر و باران دوست دارم
کجا باشی کجا باشم مهّم نیست
تو را تا زنده هستم دوست دارم

.

.

.

اگرتنهایی ام چشم مرا بست
اگردل ازتنم افتاد و بشکست
فدای قلب پاک آن عزیزی
که در هرجا که باشد یاد ما هست.

.

.

.

این قافـــــله ی عمرعجب می گذرد
دریـاب دمی که با طـــــرب می گذرد
ساقی غم فردای حریفان چه خوری
پیش آر پیاله را که شــــب می گذرد

.

.

.

تو گفتی چون بیایی هدیه آری ………… برایم تازه گل هایی بهاری

وفا کردی و آوردی گلی را ………… ولی عطرش ندادی یادگاری

.

.

.

سیه چشمی به کار عشق استاد
به من درس محبت یاد می داد
مرا از یاد برد آخر ولی من
به جز او عالمی را بردم از یاد

.

.

.

تو فقط شاد باش تمام غم هایت را من گریه میکنم...

.

.

.

هرجابری باهاتم ، عسل رو لباتم ، اشک توی چشاتم،غنچه رولپاتم،ستاره شباتم،دیوونه اداتم ،زمزمهصداتم،اخمتوابروهاتم،مریضبشی دعواتم،زندونی چشاتم،عاشق سربه راتم،صدای سرفه هاتم،خریدار نگاتم،عکاس لحظه هاتم،خون توی رگاتم،اسیر خنده هاتم ،اکسیژن هواتم،توپیری هم عصاتم

.

.

.

میگن قدیمامحبت،معرفت،رفاقت وعبادت بین همه معنی داشت؟قدیمی میخوامت…

.

.

.

تو را انگار یک جا دیده بودم
میان خواب و رویا دیده بودم
نگاهت همچو شبنم آشنا بود
گمانم بین گلها دیده بودم

.

.

.

دل نزد توست گر چه دوری ز برم
جویای توام اگر نپرسی خبرم
خالی نشود خیالت از چشم ترم
در قلب منی اگر چه جایی دگرم

.

.

.

نیستی همنفسم سهم دلم بی کسیه
تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه
بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه
زخم رو قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه

.

.

.

بر شاه خوب رویان واجب وفا نباشد
ای زردروی عاشق تو صبرکن،وفاکن
گراژدهاست بر ره عشقیست چون زمرد
از بهر این زمرد هی دفع اژدها کن

.

.

.

من تمام خود را برداشتم و در دستان تو نهادم , تو تمام من را به دست گرفتی و به باد دادی وباد تمام من را احاطه کرد و با خود برد.کجا؟فرقی نمی کند.دردستان تو که نباشد همان بهترکه نباشد!

.

.

.

تازمانی که دلم سوی خدا پرنکشد.تازمانی که اجل خط ونشانی نکشد.دارمت دوست به حدی که خدا میداند.راز این قصه فقط بادصبا میداند.

.

.

.

گاهــی کسـی رو دوســت داری ، نمی فهمـــــــــــد !
گاهــی کسـی تو را دوست دارد ، نمی فهمـــــــــی !
گاهی هر دو هم را دوست دارید ، نمی فهمنــــــــد !
به سلامتیه اینکه هم بفهمه ، هم بفهمی ، هم بفهمند……..

.

.

.

شیرینت که میشوم، از فرهاد بودنت شرم داری؟
یا از فرهاد شدنت؟؟؟

.

.

.

میان عیــــن و الف و شیــــن و قاف
عقلم را میجویم
آزادیــــم را
شــــادیم را
و قــــدرت و غــــرورم را
آری اینــــها از من گرفته شدند
عاشــــق شده است قــــلب ســــاده ام

.

.

.

برای بعضـــــــیا فرقی نمیکنه که چه کسی داره بهشون فکر میکنه، همین که میفهمن یه نفر به فکرشونه، مغرور میشن و بـــــــی فکر…
به جای اینکه به فکر اون باشن…

.

.

.

نوگل نازنین من تا تو نگاه میکنی،لطف بهار عارفان در تو نگاه کردن است.

.

.

.

تو را در شعرم میگذارم ،بنام عشق آن را می نگارم.تمام حرف من در این بود،تو را تا بی نهایت دوست دارم.

.

.

.

میشنوی؟ بعدازاینکه تودلم روصدازدی لحظه به لحظه داردپاسخت رامیدهد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟