loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 335 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

اس ام اس تنهایی ۹۱

گذشته که حالم را گرفته است !
آینده که حالی برای رسیدنش ندارم !
و حال هم حالم را به هم میزند ! چه زندگی شیرینی…!

گذشته که حالم را گرفته است !
آینده که حالی برای رسیدنش ندارم !
و حال هم حالم را به هم میزند ! چه زندگی شیرینی…!

 

.

.

.

دیگرنمیگویم”گشتم نبود،نگرد نیست”.بگذارید صادقانه بگویم.”بود اما مال من نبود”. شمابگردید…شایدمال شماباشد!

.

.

.

غمناک ترین ترانه ی دلم بهانه دیدن توست توبگوبادل بیقرارم چه کنم ؟

.

.

.

گفتی مابه درد هم نمیخوریم،اماهرگز نمیدانستی من تورابرای دردهایم نمیخواستم

 

.

.

.

نه مهربانی تو را میخواهم ، و نه دلسوزی های تو را
نمیبخشم آن قلب بی وفای تو را
بگذار در حال خودم باشم
به تنهایی بیشتر از تو ، نیاز دارم
پس بگذار با تنهایی تنها باشم
در خلوت خویش با غمها باشم
نمیخواهم دوباره بازیچه دست این و آن باشم

.

.

.

سرگذشتمان چنین بود ما به دنیا آمدیم دنیا به ما نیامد…

.

.

.

وقتی تنهاییم،دنبال دوست میگردیم،پیداش که کردیم،دنبال عیب هایش میگردیم،وقتی از دستش دادیم ،در تنهایی دنبال خاطراتش میگردیم…
مراقب قلب ها باشیم، هیچ چیز اسان تر از قلب نمیشکند.

.

.

.

هر بار که می خواهم به سمتت بیایم، یادم می افتد که دلتنگی بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست …!

.

.

.

تو باش نه به این خاطر در این دنیای بزرگ تنها نباشم تو باش تا در دنیای بزرگ تنهایم تنهاترین باشی

.

.

.

جای پاهایت بر دل برفی من مانده،به حرمتت بهار دلم همچنان زمستانیست. . .

.

.

.

همه ی اشکانم برای تو بود،عشقت برایم خالی از لطف نبود،درست است مرا از خود بی خود کردی،ولی تنهایی را به من هدیه کردی

.

.

.

میروم . . .
تا خانه ها و کوچه ها. . .
جای پای تورا. . .
به خاطر بسپارند. . !

.

.

.

بهم گفت یه آرزو دارم برام دعا کن.
چه شبها که اشک ریختم و برایش دعا کردم.
اما حیف که نمیدونستم آرزویش جدایى از من بود…

.

.

.

من کوه شده ام و دیگر
به هیچ کس نمیرسم…

.

.

.

خواستم با یکی درد دل کنم..!.. اول ازش پرسیدم سیگار داری ..!؟ گفت می خوای بکشی …!؟ گفتم نه .. تو بکش تا طاقت حرفامو داشته باشی..

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟