loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 561 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

اشعار فرزاد حسنی, فیلمهای فرزاد حسنی, زندگینامه فرزاد حسنی/www.mihanface.com

شب رفتنت آرزو می‌کنم…!

 

به امشب به تقدیر من عشق تو

به حالی که بی من، تو داری قسم

به عنوان روزی که بردی منو

به حسی که گفتی میایی قسم

 

 

به دل خواهی اولین دلهره

به گاهی که با من نبودی قسم

جدا می‌شی و می‌رود خاطره

ولی شک نکن من به تو می‌رسم

 

 

نشد تا تو هستی من عاشق بشم

نشد قلب ما عشقو باور کنه

شب رفتنت آرزو می‌کنم

خدا وقت دوریتو کمتر کنه

 

 

به چشمای تو قبل هر گریه‌ای

قسم می‌خورم یاد تو با منه

قسم می‌خورم بغض این انتظار

یه روزی تو آغوشمون بشکنه

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط معصومه در تاریخ 1348/10/11 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

اقای حسنی شاعرهم بودنشکلک
ولی خوب بود قشنگ شعر گفتینشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟