loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 1381 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 عکس   مجرِی من و تو عضو شبکه همجنس بازان لندن +عکس

پس از فاش شدن شرط بهایی بودن در استخدام شبکه من و تو؛ مجری من و تو: ما عضو شبکه همجنس بازان لندن هستیم!

 

 

در پی انتشار خبری مبنی بر نحوه گزینش نیروی انسانی در شبکه انگلیسی من و تو که بر اعتقاد راسخ به فرقه ضاله بهائیت تاکید می کرد اسناد جدیدی از وابستگی شبکه انگلیسی من و تو به این فرقه انگلیسی ساخته در فضای مجازی به دست آمده است.

هفته گذشته تصاویر وبلاگ رها اعتمادی در خصوص شروط اصلی استخدام در شبکه من و تو از سوی باشگاه خبرنگاران منتشر شد که پرده از فعالیت های فرقه ای در این شبکه بر می داشت.
در وبگردی های دیگر صورت گرفته از سوی خبرنگار وبگردی ۲۰:۳۰ ، اسناد دیگری در فضای مجازی و از دیگر عوامل این شبکه ضد اخلاقی و ضد دینی بدست آمده است که حکایت از رواج انحطاط اخلاقی در این شبکه و اعتقاد راسخ مدیران و مجریان آن به فرقه ضاله بهائیت دارد.
بر اساس پست های ارسال شده کیوان و مرجان عباسی از مدیران ارشد من وتو به فرقه ضاله بهائیت اعتقاد راسخ دارند و قبله خود را سرزمین های اشغالی که خواستگاه این فرقه انحرافی است می دانند.

 عکس   مجرِی من و تو عضو شبکه همجنس بازان لندن +عکس

رها اعتمادی از دیگر مدیران ارشد شبکه انگلیسی من و تو که فردی بهایی زاده است سعی وی‍ژه ای در ترویج احکام ضد اسلامی که در موازات کامل با فرقه بهائیت هستند دارد و آنطور که در وبلاگ رها اعتمادی آمده وی و دو مجری دیگر این شبکه به نام های امید و تیام در انجمن همجنس بازان لندن عضویت دارند.

 عکس   مجرِی من و تو عضو شبکه همجنس بازان لندن +عکس

پریسا مجری برنامه من و تو پلاس که از دیگر دنباله روان فرقه ضاله بهائیت است، در پستی از وبلاگش روابط نامشروع را تایید کرده و عنوان می کند که بر طبق آیین ضاله بهائیت این عمل منعی ندارد.

 عکس   مجرِی من و تو عضو شبکه همجنس بازان لندن +عکس

ندا که پیش از این گزارشگر شبکه خواهر خوانده من و تو یعنی بی بی سی فارسی بوده است بر اساس گفته های خود در وبلاگش از دیگر عناصر بهایی فعال در شبکه ضد اسلامی و ضد اخلاقی من و توست.

 عکس   مجرِی من و تو عضو شبکه همجنس بازان لندن +عکس

البته شبکه من و تو فقط در زمینه ترویج فرقه ضاله بهائیت فعالیت نمی کند و تبلیغ فرقه های دیگری همچون فرقه شیطان پرستی در صدر اهداف در حال اجرای این شبکه بهایی است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟