loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 320 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
varzeshi اختلافات رویانیان و دنیزلی برای جذب هادی عقیلی / www.mihanface.com

به گزارش دنیا نت باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده به دنبال جذب چند ستاره فوتبال ایران است که در این میان خبرهای مختلفی در مورد پیوستن هادی عقیلی به تیم سرخپوش تهرانی شنیده می‌شود.

تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 327 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

تصاویری متفاوت از لیلا برخورداری

www.mihanface.com عکسهای جدید متفاوت از لیلا برخورداری

لیلا برخورداری بازیگری است که با بازی در نقش «کبری» دختر عقب افتاده مجموعه «خواب و بیدار»، میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید. او دارای لیسانس بازیگری است و یک دوره بازیگری را در آموزشگاه استاد سمندریان گذرانده است. او هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی در دانشکده هنرهای زیبا تحصیل می‌کند. برخورداری برای اولین بار در مجموعه «ولایت‌عشق» نقش آفرینی کرد. بازی در مجموعه‌های همسفر، جوانی، دوران سرکشی، خواب و بیدار، بی صدا فریاد کن، فصل زرد، حس سوم و کلانتر و ساختمان ۸۵ را هم در کارنامه خود دارد. فیلم سینمایی «نظام از راست» را نیز در نوبت اکران دارد.
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 350 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
دانلود بازی جدید برای آندروید Pro Evolution Soccer 2012

 

pesand دانلود بازی محبوب و پر طرفدار Pro Evolution Soccer 2012 برای آندروید

بدون شک انتشار بازی زیبای PES 2012 Pro Evolution Soccer در PC، تحول بزرگی در بازی های کامپیوتری فوتبال ایجاد کرد. این بازی زیبا که هم اکنون برای اندروید نیز منتشر شده است با حرکات زیبا و واقع گرایانه و تکنیک های بی نظیر بازیکنان، علاقه مندان را مجذوب خود کرده است. داشتن مود های مختلف جهت بازی مثل داشتن لیگ قهرمانان اروپا، لیگ های کشورهای اروپایی مثل اسپانیا، انگلستان و ایتالیا، و قابلیت بازی به صورت قهرمانی یا CUP قاره ای و جام ملت های مختلف از ویژگی های این بازی پر طرفدار و محبوب میباشد.
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 295 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
زمان دقیق واریز یارانه نقدی سه شنبه ۱۷ فروردین ماه ۹۱

www.mihanface.com | زمان دقیق واریز یارانه نقدی سه شنبه 17 فروردین ماه 90

درحالی ۲۸ هزار تومان به عنوان یارانه فاز دوم هدفمندی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که هنوز ماهانه یا دوماهه بودن این مبلغ مشخص نیست و یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی فروردین سه‌شنبه واریز و ۱۷ فروردین قابل برداشت است.


تعداد صفحات : 120

درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟